091227

Sorry för jag inte har lagt upp något om min jul men det har varit så mycket så har knappt kunnat suttit vid datan. Men har alla fall haft en jätte trevlig och mysigt jul :)


Shopping i Täby blev de idag!:) Har spenderat över 500 kr.
Köpte en Tjocktröja, Kofta, nagellack, Ögonskugga, glitter och trosor (glömde dom på bilden). Blev bara två saker på rea men det brukar ju alltid vara så. När man hittar något på rea så finns typ bara storlekarna L och XL kvar och det är ju alldeles för stort. Men är jätte nöjd alla fall för mina köp.
Jag har fortfarande ganska mycket pengar kvar som jag fick i julklapp så funderar på att köpa mig en kamra så jag kan börja fota lite mera, för kamran jag har på mobilen är JÄTTE DÅLIG men får se.

Har ni hittat något snyggt på mellandagsrean?:)
Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0