22/12

Idag vaknade jag klockan 11 för jag och älsklingen skulle  ta 12.15 bussen till norrtälje. Men älsklingen vad så trött så jag lät han sova och väckte honom en timme efter istället. Idag har jag handlat sista julklappen så nu är jag ÄNTLIGEN klar med alla julklapparna, Känns hur skönt som helst. Efter vi hade hade varit på stan så tjockade vi oss på Mcdonalds, mums.
Men blev ganska sur när jag kom hem, skulle slå in sista klapparna men finns inget packetsnöre kvar och mamma glömde köpa men finns inte så mycket att göra åt de får fixa de imorgon istället. Men har typ hur mycket som helst att göra imorgon! Känner mig jätte stressad!
Listan inför imorgon:
Vakna
Fixa mig
Handla
Klä julgranen
Baka
Pynta
Slå in julklappar
Ta hand om mig själv inför julafton
Hur ska jag få dagen att räcka till? Får se hur de går imorgon.
 
Men är inte ni också jätte stressade som jag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0