10 mars 2010

Idag har det varit en jätte skön dag. Fick sluta halv 11 så var hemma till 12 sen gick man och gymmade. Bara en person var på gymmet så det var riktigt skönt. Hade varit på Elgiganten och köpt en data mus till min älskling som han ville ha så han kom till gymmet och hämtade den sen fick jag en present av honom. Nämligen så kom hans föräldrar hem idag för dom har varit i Caribien i 2 veckor. Så han hade bett dom köpa en liten smink sett till mig. Har tyvärr ingen bild men det var hur fint som helst! Sen när jag träffade honom lite senare så fick jag två gulliga små parfymer av honom, dom luktade jätte gott. Är inte han för söt? :) Sen bjöd även hans familj mig på kebab tallrik så det var riktigt gott! Men får träna lite hårdare på gymet imorgon dårå men det var värt de:P  Men tyvärr så kommer inte min kväll vara lika skön som min dag måste nämligen plugga har prov imorgon :( men men det är bara att jobba på.
Ha en så trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0