10/03/04

Är hos underbara älsklingen just nu. Vi ska snart se på snabba cash hoppas att den är bra :)
Imorgon ska vi upp lite tidare än vanligt har ställt våra klockor så vi inte sover bort hela dagen:P Vi ska in till Norrtälje och kolla på förlovningsringar och bara ha den mysigt :)
Men sen blir det gyma på friskis och svettis. Tyvärr måste jag ta det lite lugnt för jag tror jag har överansträngt ena armen så det gör fruktasvärt ont :( lite tråkigt.
Men nu blir det popcorn och film med Marcus:)
Hare så bra!

Kommentarer
Postat av: Shopalicious

Hej!



Du har visat intresse för ett par solglasögon på min blobbis, och jag kan meddela att de fortfarande finns kvar.



Det är en liten båge, men bara för att hålla glaset på plats.



Mvh linda svensson

2010-03-06 @ 11:00:16
URL: http://shopalicious.blogg.se/shopbyme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0