JÄVLA ICA!

Jag har längtat och längtat efter dom här hörlurarna och äntligen hade dom kommit så vi kunde ha hämtat ut dom på ica. Men nej det gick inte fast man hade koden och sms och skit. Man är tvungen att ha pappas legg och han kommer först hem på fredag! Till och med mamma var med och hon kunde inte hämta ut dom heller, inte ens hans fru och hon har legg och hur många jävlar har vårat efternamn med den stavningen och i den här lilla hålan! Å fan vad sur jag blev.  Fan vi hämtar ju ut paket där nästan en gång per vecka och dom känner igen oss vi har ju handlat där i 5 jävla år typ nästan varje dag! Å är så sur! Fan ska aldrig ditt igen fy fan säger jag bara! Fan för den där jävla fitt fjortisen som stod i kassan säger jag bara usch usch usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0